Monday 1 April 2013

Hot Choc - Minuman Coklat dengan Khasiat Goji


Keterangan Produk:
Hot Choc mengandungi protein yang penting bagi perkembangan otot dan pembaharuan sel badan dengan  adanya magnesium dan mineral penting yang membantu membebaskan tenaga dari makanan. Ia juga sangat penting dalam proses pembangunan dan pemeliharaan kesihatan tulang serta fungsi saraf.

Kebaikan Hot Choc :
  • Membantu meningkatkan selera makan
  • Membantu memberi tenaga yang diperlukan oleh badan
  • Kandungan Goji yang ada di dalamnya boleh merawat kanser dan membantu sistem penghadaman

Bahan-bahan:
Ekstrak Malt, Susu Tepung Skim, Serbuk Koko, Krimer Tanpa Tenusu, Sukrosa, Ekstrak Goji Beri, Mengandungi perisa (vanilin) yang dibenarkan.

Kaedah Penyediaan:
  • Hidangan Panas: Ambil 2 sudu besar (anggaran 25 gm) Hot Choc, campurkan dengan air panas dan kacau sebati. Tambahkan sedikit susu pekat manis. Sedia untuk dihidangkan.
  • Hidangan Sejuk: Ambil 2 sudu besar (anggaran 25 gm) Hot Choc, campurkan sedikit air panas untuk melarutkannya, dan campurkan dengan air sejuk, sedikit susu pekat manis dan beberapa ketul ais. Sedia untuk dihidangkan.
  • Ice Blended: Ambil 2 sudu besar (anggaran 25 gm) Hot Choc dan air sejuk (150 ml) ke dalam pengisar, masukkan beberapa ketul ais dan sedikit susu pekat manis. Kisarkan untuk beberapa saat. Sedia untuk dihidang.
Kaedah Penyimpanan :
Simpan di tempat kering dan elakkan dari terdedah kepada cahaya matahari



Harga Produk :
 RM 15

Kod Produk : 

HC

Isi Kandungan / Berat :
950 gm



Iklan Susu Halib's di Tv Al hijrah